Panaszok Bejelentése
Utolsó módosítás: 2022.09.11
Tisztelt Ügyfelünk!
Aktualizáltuk Panaszkezelési Szabályzatunkat! (2022-09-09)
Ha Önnek Panasza van, sérelem érte, az itt leírtak bármelyikén jelezze felénk.
Panaszkezelési Szabályzatunkat itt tekintheti meg! Panaszát rögzítjük és minden esetben kivizsgáljuk.
Ha a panasza nem a mi alkuszi tevékenységünkkel függ össze, hamen egy Biztosítóval kapcsolatos, akkor ezt továbbítjuk a Biztosító felé.
Panaszkezelési szabályzatunk itt megtekinthető.
Panaszkezeléssel megbízott: Lakner Ferenc
A panasz bejelentéseinek módjai:
E-mailben:panasz@glob-2000.hu
Levélben: Glob-2000 Kft 1201 Budapest, Vörösmarty utca 3/A Fsz
Személyesen: H - P 9:00 - 16:00 1201 Bp. Vörösmarty u. 3/A Fsz
Szombaton: 9:00 - 14:00 1194 Budapest Nagykőrösi út 196 Fővárosi Autópiac
Telefonon: H , K, CS, P 10:00 - 16:00; 06*1 64*64*195 5-ös menü; Vagy Szerda 8:00 - 20:00 06*203*906*404 Lakner Ferenc
Tisztelt Ügyfelünk!
A Panaszaival kapcsolatosan Ön közvetlenül is fordulhat az MNB Online Vitarendezésére létrehozott weboldalán keresztül ide KLIKKELVE!
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
Telefon: |
06-80-203-776 |
Postacím: |
1534 Budapest BKKP Postafiók: 777. |
E-mail: |
 |
Személyesen: |
1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza) |
Web: |
http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem |
A Magyar Nemzeti Bankhoz jogszabálysértés esetén fordulhat, amennyiben Társaságunkkal nem sikerült megoldania a jogvitát.
|
Pénzügyi Békéltető Testület
Telefon: |
06-80-203-776 |
Postacím: |
1525 Budapest BKKP Postafiók: 172. |
E-mail: |
 |
Személyesen: |
1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza) |
Web: |
http://www.mnb.hu/bekeltetes |